Nummers geldautomaten
Peter
2005-03-01 17:23:10 UTC
Hoi, op bankafschriften staat altijd het nummer van de geldautomaat
(GEA) waar een bedrag is opgenomen, maar geen adres. Weet iemand of er
een mogelijkheid (bijv. een website) bestaat waar je de adressen van die
geldautomaten kunt achterhalen?
Remco
2005-03-07 18:20:43 UTC
"Peter" <-@-.-> schreef in bericht news:4224a4fb$***@news.broadpark.no...
> [...]
| (GEA) waar een bedrag is opgenomen, maar geen adres. Weet iemand of er
| een mogelijkheid (bijv. een website) bestaat waar je de adressen van die

Hoi Peter,

Op afschriften van ABN AMRO clienten worden de adressen van eigen automaten
wel vermeld. Deze nummering van de geldautomaten is volgens mij ter
informatie voor de bank zelf en voor Interpay. Deze informatie zal geen
geheim zijn, maar zal daarentegen ook niet zomaar online worden gezet...

Remco
Peter
2005-03-09 11:00:28 UTC
Post by Remco
> [...]
informatie voor de bank zelf en voor Interpay. Deze informatie zal geen
geheim zijn, maar zal daarentegen ook niet zomaar online worden gezet...
Hoi Remco,

Van mijn ABN rekening was (verdacht) geld opgenomen bij een Postbank
automaat. Dus ik kreeg alleen een nummer te zien. Maar zowel de ABN als
de Postbank willen geen informatie geven over die nummers. Het lijkt me
toch niet geheim die nummers, maar helaas...

Groetjes, Peter
Remco
2005-03-09 21:20:22 UTC
"Peter" <-@-.-> schreef in bericht news:***@news.broadpark.no...
> [...]
| de Postbank willen geen informatie geven over die nummers. Het lijkt me
| toch niet geheim die nummers, maar helaas...

Het lijkt me op z'n minst dat de PB deze gegevens moet kunnen leveren... Heb
je al een navraag ingediend bij AAB?

Remco
Peter
2005-03-16 14:22:31 UTC
Post by Remco
> [...]
|
| Groetjes, Peter
Het lijkt me op z'n minst dat de PB deze gegevens moet kunnen leveren... Heb
Hmm... Wat is AAB? Of bedoel je soms ABN? De Postbank weigert me in
ieder geval informatie te geven...
Option
2005-03-16 22:12:54 UTC
Post by Remco
> [...]
Remco
Hmm... Wat is AAB? Of bedoel je soms ABN? De Postbank weigert me in ieder
Is het een (max.) 4-cijferig nummer? Als je die voor mij hebt dan kan ik je
misschien aan de locatie van de GEA helpen.

Gr.
Option.
Peter
2005-03-23 11:08:19 UTC
Post by Option
Post by Remco
> [...]
Is het een (max.) 4-cijferig nummer? Als je die voor mij hebt dan kan ik je
misschien aan de locatie van de GEA helpen.
Het zijn allemaal 6-cijferige nummers, maar met een hoop voorloopnullen.
Een van de nummers is meerdere keren gebruikt: GEA 000527. Dit is
hoogstwaarschijnlijk in Den Haag, maar ik ben erg benieuwd in welke wijk.
Groetjes, Peter
Option
2005-05-14 20:00:08 UTC
Post by Peter
Post by Option
Post by Peter
Post by Remco
> [...]
Een van de nummers is meerdere keren gebruikt: GEA 000527. Dit is
hoogstwaarschijnlijk in Den Haag, maar ik ben erg benieuwd in welke wijk.
Ik denk: Wouwermanstraat, Den Haag

Groeten,
Option.